Escola Arrels | CACTUS: LES NAUS ESPACIALS
A la classe dels Cactus estem treballant el projecte de: LES NAUS ESPACIALS. Primer vam veure què sabíem del tema i posteriorment el que ens agradaria saber, i hem après moltíssimes coses!!! Hem estudiat molt sobre la Laika, els astronautes, els planetes, naus espacials, la Terra, estels... A més hem creat un racó del projecte amb molta informació i coses molt interessants, moltes gràcies a tots els que heu aportat!! També la Jana, amb els seus pares, ens va ensenyar una manualitat molt bonica que va fer a casa sobre el sistema solar i vam veure tots els planetes amb volum!! Amb la família del Pablo vam fer volar un coet cap al cel... va ser molt emocionant!!! Vam crear la nostra estació espacial al costat de l’escola, tota una experiència!! A més vam aprendre moltes coses sobre les forces que actuen als coets. MOLTES GRÀCIES A TOTES LES FAMÍLIES PER FER D’AQUEST PROJECTE UNA AVENTURA TANT FANTÀSTICA!!!!
Escola Arrels, comunitat de petits, projectes, naus espacials, cactus
post-template-default,single,single-post,postid-18673,single-format-gallery,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

12 Dic CACTUS: LES NAUS ESPACIALS

A la classe dels Cactus estem treballant el projecte de: LES NAUS ESPACIALS.

Hem estudiat molt sobre la Laika, els astronautes, els planetes, naus espacials, la Terra, estels…  A més hem creat un racó del projecte amb molta informació i coses molt interessants, moltes gràcies a tots els que heu aportat!!

Amb la família del Pablo vam fer volar un coet cap al cel… va ser molt emocionant!!! Vam crear la nostra estació espacial al costat de l’escola, tota una experiència!! A més vam aprendre moltes coses sobre les forces que actuen als coets.