Escola Arrels | CASTANYADA 2017
El dimarts 31 d’octubre vam celebrar la castanyada. Durant al matí vàrem fer diferents activitats: vam fer panellets de xocolata, coco i cirera. Ens van venir a ajudar pares, mares, germans,… Els CG’s també vam fer manualitats per decorar passadissos , i els Sèniors van decorar l’entrada de l’escola, simulant un bosc de tardor. Ha quedat molt bonic!!!! A la tarda ens vam disfressar de castanyeres i castanyers i vam fer una festa al gimnàs on vam desfilar i també menjar panellets i castanyes torrades. Bona castanyada!!!!!!
Castanyada, grans, seniors
post-template-default,single,single-post,postid-18463,single-format-gallery,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

02 Nov CASTANYADA 2017

El dimarts 31 d’octubre vam celebrar la castanyada. Durant al matí vàrem fer diferents activitats: vam fer panellets de xocolata, coco i cirera. Ens van  venir a ajudar  pares, mares, germans,…

Els CG’s també vam fer manualitats per decorar passadissos ,  i els Sèniors  van decorar l’entrada de l’escola, simulant un bosc de tardor.

Ha quedat molt bonic!!!!

Bona castanyada!!!!!!