Escola Arrels | CORRANDESCOLA!!
Els grans hem treballat a l'aula la comunicació oral a través del cant i dels versos improvitzats, una tasca no gaire fàcil, però molt enriquidora i motivadora. Els nens i nenes de cinquè han tingut el plaer de ser convidats a la 5a corrandescola, trobada musical i de glossa que es celebra a Vilafranca del Penedès. Van gaudir molt de l'experiència i diversos nens/es van poder participar amb unes corrandes ben divertides i treballades, que tot el grup de cinquè van preparar amb molta dedicació. Adjunt hi ha l'enllaç amb vídeos d'aquesta trobada i més informació sobre el tema.
musica, escola arrels, grans. glosa, corrandescola
post-template-default,single,single-post,postid-18021,single-format-gallery,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

06 Abr CORRANDESCOLA!!

Els grans hem treballat a l’aula la comunicació oral a través del cant i dels versos improvitzats, una tasca no gaire fàcil, però molt enriquidora i motivadora. Els nens i nenes de cinquè han tingut el plaer de ser convidats a la 5a corrandescola, trobada musical i de glossa que es celebra a Vilafranca del Penedès.

Van gaudir molt de l’experiència i diversos nens/es van poder participar amb unes corrandes ben divertides i treballades, que tot el grup de cinquè van preparar amb molta dedicació.

Adjunt hi ha l’enllaç amb vídeos d’aquesta trobada i més informació sobre el tema.

CORRANDESCOLA