Escola Arrels | DIA INTERNACIONAL DE LA PAU
Els nens i nenes de l’escola Arrels i els i les mestres volem aportar el nostre granet de sorra a la celebració del dia internacional de la Pau, per això entre tots hem reperesentat el símbol de la Pau i hem cantat la cançó Imagine, de Jonh Lennon, perquè volem que el món on vivim sigui un mon en Pau, sense guerres . Volem i creiem que un altre mon es possible!
pau, arrels, imagine
post-template-default,single,single-post,postid-18176,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

22 Sep DIA INTERNACIONAL DE LA PAU

Els nens i nenes de l’escola Arrels i els i les mestres volem aportar el nostre granet de sorra a la celebració del dia internacional de la Pau, per això  entre tots hem reperesentat  el símbol de la Pau i hem cantat la cançó Imagine,  de Jonh Lennon, perquè volem que el món on vivim sigui un mon en Pau, sense guerres .

Volem i creiem que un altre món és possible!

Tags:
, ,