Escola Arrels | ELS CACTUS: LA CUINA
El nostre segon projecte ha estat LA CUINA, ha sigut d'allò més deliciós!!! Hem viscut un munt d'experiències... Hem cuinat magdalenes, hem descobert els diferent gustos amb els ulls tapats, hem tocat fruites, hem fet pa, hem investigat sobre el cuiner/a i la seva feina, i el que més ens va agradar va ser cuinar pizzes a la pizzeria del Rafel... Estem molt agraïts a ell i la Sussana, vam acabar ben tips i contents!! Aquí us deixem un tastet de fotos del que hem viscut!!
escola arrels, comunitat de petits, projectes, cuina, cactus
post-template-default,single,single-post,postid-18031,single-format-gallery,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

18 Abr ELS CACTUS: LA CUINA

El nostre segon projecte ha estat LA CUINA, ha sigut d’allò més deliciós!!! Hem viscut un munt d’experiències…

Hem cuinat magdalenes, hem descobert els diferent gustos amb els ulls tapats, hem tocat fruites, hem fet pa, hem investigat sobre el cuiner/a i la seva feina, i el que més ens va agradar va ser cuinar pizzes a la pizzeria del Rafel… Estem molt agraïts a ell i la Sussana, vam acabar ben tips i contents!!

Aquí us deixem un tastet de fotos del que hem viscut!!