Escola Arrels | ESPAI LAB MANRESA
El dimecres 23 de gener vam anar d’excursió a l’espai Lab a Manresa. Ens ho vam passar molt bé! Vam fer aigua de color. Voleu saber com??? Prèviament, ens havien demanat que portéssim hortalisses i fruites que destenyiren. Llavors, vam fer un experiment i vam aconseguir aigua de diversos colors: verda, vermella, taronja... L’hem portat a l’escola per veure com evoluciona. Ja us explicarem! En acabar, vam estar jugant i manipulant a una sala d’experimentació gegant! Hi havia coses molt interessats (mireu les fotos). Ah! I també vam estar a una sala de llum. Estava fosca i vam entrar amb llanternes. Va ser molt divertit! Us recomanem la visita a l’espai Lab! (Ens han dit que podem anar amb les famílies)
comunitat de petits, excursió, espailab
20079
post-template-default,single,single-post,postid-20079,single-format-gallery,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

11 Feb ESPAI LAB MANRESA

IMG_6857 IMG_6854 IMG_6850 IMG_6846 IMG_6844 IMG_6843 IMG_6840 IMG_6839 IMG_6838 IMG_6837 IMG_6836

El mes de gener  hem anat d’excursió a l’espai Lab a Manresa. Ens ho vam passar molt bé!

Vam  fer aigua de color. Voleu saber com???  Prèviament, ens havien demanat que portéssim hortalisses i fruites que destenyiren. Llavors, vam fer un experiment i vam aconseguir aigua de diversos colors: verda, vermella, taronja…  L’hem portat a l’escola per veure com evoluciona. Ja us explicarem!

En acabar, vam estar jugant i manipulant a una sala d’experimentació gegant! Hi havia coses molt interessats (mireu les fotos).  Ah! I també vam estar a una sala de llum. Estava fosca i vam entrar amb llanternes. Va ser molt divertit!

Us recomanem la visita a l’espai Lab!

(Ens han dit que podem anar amb les famílies)