Escola Arrels | HAN VINGUT ELS REIS D’ORIENT!
Els nens i nenes de CG'S i CS'S hem començat el segons trimestre amb moltes ganes, energia i, sobretot, amb molta il·lusió. Aquest dilluns quan vam tornar de les vacances de Nadal, va ser un dia molt especial perquè ens vam retrobar de nou. A més, quan vam entrar a les classes... Quina sorpresa! Vam veure que els Reis d'Orient també havien passat per l'Escola Arrels. Ens van deixar regals fantàstics per a tots els ambients. Així que vam obrir-los tota la comunitat junts. Quina il·lusió! Ara tenim jocs nous que ens ajudaran a aprendre moltíssimes coses noves.
reis,regals, seniors, grans
post-template-default,single,single-post,postid-18721,single-format-gallery,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

11 Ene HAN VINGUT ELS REIS D’ORIENT!

Els nens i nenes de CG’S i CS’S hem començat el segons trimestre amb moltes ganes, energia i, sobretot, amb molta il·lusió.

Aquest dilluns quan vam tornar de les vacances de Nadal, va ser un dia molt especial perquè ens vam retrobar de nou. A més, quan vam entrar a les classes… Quina sorpresa! Vam veure que els Reis d’Orient també havien passat per l’Escola Arrels. Ens van deixar regals fantàstics per a tots els ambients. Així que vam obrir-los tota la comunitat junts. Quina il·lusió! Ara tenim jocs nous que ens ajudaran a aprendre moltíssimes coses noves.