Escola Arrels | Ja tenim els guanyadors de la panera i el sopar!
Com ja sabeu, els alumnes de sisè han estat venent números pel sorteig d'una panera i un sopar al restaurant del Racó de la Cigonya. El sorteig es va fer el passat 22 de desembre. La panera va ser per la professora de l'escola Gemma Casas i venuda pel Mohamed. Aquí teniu la foto de la guanyadora del sopar. El número el va vendre l'Aroa. Moltes gràcies a tothom per col·laborar!!!
comunitat, grans, sorteig, panera, sisè, final, curs
post-template-default,single,single-post,postid-17841,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

23 Ene Ja tenim els guanyadors de la panera i el sopar!

Com ja sabeu, els alumnes de sisè han estat venent números pel sorteig d’una panera i un sopar al restaurant del Racó de la Cigonya. El sorteig es va fer el passat 22 de desembre. La panera va ser per la professora de l’escola Gemma Casas i venuda pel Mohamed. Aquí teniu la foto de la guanyadora del sopar. El número el va vendre l’Aroa. Moltes gràcies a tothom per col·laborar!!!