Escola Arrels | LA MÚSICA A LA CLASSE DE LES VIOLETES
Durant el segon trimestre, a l’aula de les Violetes hem estat treballant el projecte de la música. Vam portar molt de material de casa: instruments, llibres d’informació, contes i DVDs. Vam parlar sobre el que sabíem de la música. Resulta que ja sabíem moltes coses i vam pensar quines altres voliem saber (conèixer instruments, la feina dels músics, aprendre cançons i danses…) Hem fet moltes activitats: ritmes amb el cos, amb els instruments de percussió, visitar l’aula de música, construir un instrument, classificar els instruments per famílies, audicions a l’ordinador, audicions en directe, escoltar contes, aprendre cançons i danses… Algunes de les activitats han estat compartides amb els companys de l’aula dels Gira-sols. Les mestres de música de l’escola també han col·laborat amb nosaltres. Hem exposat el nostre projecte als companys de l’aula de les Margarides i les Orquídies. ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!
Escola Arrels, projectes, classe de les Violetes, música, audició
post-template-default,single,single-post,postid-17088,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

06 Abr LA MÚSICA A LA CLASSE DE LES VIOLETES

ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!

?

20160219_101628 IMG_20160304_160504