Escola Arrels | Arrelem el pati de l'escola
Ja tenim enllestit el document "ARRELEM EL PATI DE L'ESCOLA", un projecte que vol una transformació del pati, per tal que esdevingui un espai educatiu, on s’hi puguin desenvolupar activitats d’aprenentatge relacionades amb les diferents àrees curriculars, activitats de joc com a metodologia d’aprenentatge i com a estimulador del desenvolupament cognitiu, afectiu i social dels infants i activitats per a la celebració de festes amb tota la comunitat educativa. El document resta pendent de l'aprovació del Consell Escolar abans de finalitzar el curs. És un document viu i obert i per tant podeu aportar-hi propostes, idees....
escola arrels, pati, transformació
post-template-default,single,single-post,postid-17299,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

27 May PROJECTE: ARRELEM EL PATI DE L’ESCOLA

El projecte «Arrelem el pati de l’escola» vol una transformació del pati de l’escola per tal que esdevingui un espai d’aprenentatge, ric amb estímuls i propostes.

Entenem el pati de l’escola com un espai privilegiat amb moltes possibilitats educatives on s’hi puguin  desenvolupar activitats d’aprenentatge relacionades amb les diferents àrees curriculars, activitats de joc com a metodologia d’aprenentatge i com a estimulador del desenvolupament cognitiu, afectiu i social dels infants i activitats per a la celebració de festes amb tota la comunitat educativa”

Aquest projecte està obert i pendent d’aprovació al Consell escolar que es farà abans d’acabar el curs.

Us podeu descarregar el document aquí:  PROJECTE PATI final