Escola Arrels | PROJECTE DEL FRED I LA NEU
Ja hem acabat el projecte del Fred i la Neu que hem estat treballant durant aquest primer trimestre. En aquest projecte hem après que l’aigua a part de líquida, també pot estar en gel i en vapor. També hem vist el recorregut que fa l’aigua des del mar, pujant cap els núvols i tornant a caure en forma de pluja o neu cap els rius fins tornar una altra vegada al Mar Hem descobert quins són els animals que viuen al Pol Nord i com s’ho fan per sobreviure a temperatures tan baixes, de la mateixa manera que viuen els Esquimals als iglús. Hem après que a l’hivern fa més fred i que ens hem d’abrigar molt, amb la bufanda, els guants i el gorro perquè hi ha dies que encara que faci Sol pot fer molt de fred i ens hem de tapar per tal de no encostipar-nos. Ens ho hem passat molt bé, I fins I tot hem acabat fent un ninot de neu amb material de reciclatge que ens ha quedat molt bonic i ens fa companyia a classe.
Escola Arrels, Comunitat de petits, Projectes, Fred i neu
post-template-default,single,single-post,postid-17784,single-format-gallery,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

21 Dic PROJECTE DEL FRED I LA NEU