Escola Arrels | PROJECTE INTERDISCIPLINAR DELS ESPORTS
Hem celebrat el projecte interdisciplinar dels esports. Ha estat una setmana plena d'activitats relacionades amb jocs de pilotes, esports amb rodes, jocs tradicionals, atletisme... Hem visitat algunes instal·lacions esportives del municipi, Vilafranca i Barcelona. A més a més, aquest projecte ha coincidit amb el Carnaval i les seves boges consignes. Tot plegat ha fet que hagi estat una setmana molt divertida.
Escola Arrels, projecte interdisciplinar, esports, comunitat de petits, comunitat de mitjans
post-template-default,single,single-post,postid-17912,single-format-gallery,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

28 Feb PROJECTE INTERDISCIPLINAR DELS ESPORTS

Hem celebrat el projecte interdisciplinar dels esports. Ha estat una setmana plena d’activitats relacionades amb jocs de pilotes, esports amb rodes, jocs tradicionals, atletisme… Hem visitat algunes instal·lacions esportives del municipi, Vilafranca i Barcelona. A més a més, aquest projecte ha coincidit amb el Carnaval i les seves boges consignes. Tot plegat ha fet que hagi estat una setmana molt divertida.