Escola Arrels | Proves cangur de matemàtiques!
Els alumnes de cicle superior vam fer les proves cangur de matemàtiques que es fan arreu de Catalunya! Estem molt contents i orgullosos d'ells perquè ho van fer molt bé!Tant que la Laia Esteve, el Isaac Cañís i el Lluis Ignasi Porta (sisè de primària ) han quedat els tres empatats en la posició 19 de 13514 participants. La Carla Ortiz ha sigut la primera de la classe de cinquè. Enhorabona a tots als participants!
cangur, matematiques, proves, cicle superior, arrels, escola,
post-template-default,single,single-post,postid-18086,single-format-gallery,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

Proves cangur de matemàtiques!

27 Abr Proves cangur de matemàtiques!

Els alumnes de cicle superior vam fer les proves cangur de matemàtiques que es fan arreu de Catalunya! Estem molt contents i orgullosos d’ells perquè ho van fer molt bé!Tant que la Laia Esteve, el Isaac Cañís i el Lluis Ignasi Porta (sisè de primària )  han quedat els tres empatats en la posició 19 de 13514 participants.  La Carla Ortiz ha sigut la primera de la classe de cinquè. Enhorabona a tots als participants!

IMG_5244 IMG_5242