Escola Arrels | REUNIÓ DE DELEGATS/ES DE CLASSE
Dilluns va tenir lloc la primera reunió de delegats/es de classe del curs 17/18. A la reunió hi van assitir els delegats/es i subdelegats/es de cada classe que van explicar a l'equip directiu les propostes que han fet els nens i nenes de cada grup per a la celebració de la festa de la Castanyada i també per a la jornada de famílies que es farà el dissabte dia 28 d'octubre. A partir de les propostes dels alumnes els i les mestres faran una programció d'acivitats per celebrar aquesta festa.
arrels
post-template-default,single,single-post,postid-18349,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

18 Oct REUNIÓ DE DELEGATS/ES DE CLASSE

A la reunió hi van assitir els delegats/es i subdelegats/es de cada classe que van explicar a l’equip directiu les propostes que han fet els nens i nenes de cada grup per a la celebració de la festa de la Castanyada i també per a la jornada de famílies que es farà el dissabte dia 28 d’octubre.

A partir de les propostes dels alumnes els i les mestres faran una programció d’acivitats per celebrar aquesta festa.

delgats

Tags: