Escola Arrels | SORTIDA A LA BIBLIOTECA
Els alumnes i les alumnes de tercer de primària, van fer una sortida a la biblioteca del poble. Els havien preparat una activitat relacionada amb el Parc del Foix. Primer de tot, ens van explicar què era, on el trobàvem, fauna i vegetació... I seguidament ens van explicar un conte que parlava sobre els mussols, els va agradar molt. Després els van fer unes activitats, on havien de trobar els noms dels animals que viuen en el parc. I per últim van poder mirar contes de manera lliure.
biblioteca,grans,monjos
19404
post-template-default,single,single-post,postid-19404,single-format-gallery,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

15 May SORTIDA A LA BIBLIOTECA

Els havien preparat una activitat relacionada amb el Parc del Foix.

Primer de tot, ens van explicar què era, on el trobàvem, fauna i vegetació…

I per últim van poder mirar contes de manera lliure.