Escola Arrels | UN SANT JORDI FANTÀSTIC
Hem celebrat Sant Jordi amb molta il·lusió i dedicació per la lectura. Grans i petits hem fet intercanvis de llibres, manualitats de roses, concurs de punts de llibres, grans actuacions de teatre i moltes coses més!! Ho hem passat molt bé, aquí us deixem un petit recull de fotos per compartir amb vosaltres la màgia d'aquest dia.
Escola Arrels, Sant Jordi, 23 Abril, Dia del llibre, llegenda, Festa
post-template-default,single,single-post,postid-17152,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

25 Abr UN SANT JORDI FANTÀSTIC

Hem celebrat Sant Jordi amb molta il·lusió i dedicació per la lectura. Grans i petits hem fet intercanvis de llibres, manualitats de roses, concurs de punts de llibres,  grans actuacions de teatre i moltes coses més!! Ho hem passat molt bé, aquí us deixem un petit recull de fotos per compartir amb vosaltres la màgia d’aquest dia.