Escola Arrels | Una setmana per recordar!
La setmana passada els i les alumnes de sisè i les famílies vam participar en el projecte "una setmana per recordar". És un llibre que hem llegit amb els nostres familiar per parlar de temes com la nostra salut, la prevenció de drogodependències i temes relacionats amb la sexualitat! Ens ha anat molt be perquè hem parlat amb els pares de temes que de vegades ens costen una mica!
SISE, SETMANA, RECORDAR, DROGODEPENDENCIES, SEXUALITAT,
19011
post-template-default,single,single-post,postid-19011,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

26 Feb Una setmana per recordar!

La setmana passada elsnois i noiess de sisè,   i les famílies,  vam participar en el projecte «una setmana per recordar». És un llibre que hem llegit amb els nostres familiars per parlar de temes com la nostra salut, la prevenció de drogodependències i temes relacionats amb la sexualitat!

Ens ha anat molt be perquè hem parlat amb els pares de temes que a vegades ens costen una mica!descarga