Escola Arrels | VISITA AVIS JUBIS
El dia 22 de Novembre ens va venir a visitar en Joan Sàbat, un voluntari de la iniciativa “Avis Jubis” que, entre d’altres coses, van d’escola en escola oferint diferents activitats per a fer amb la canalla. A la Comunitat de Grans, ens ha explicat uns contes interesantíssims sobre algunes de les llegendes que expliquen a les tribus de l’Àfrica! Moltes gràcies, Joan, per un matí ple d’imaginació.
avis jubis, escola arrels, Comunitat de grans, contes
19691
post-template-default,single,single-post,postid-19691,single-format-gallery,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

02 Dic VISITA AVIS JUBIS

Moltes gràcies, Joan, per un matí ple d’imaginació.