Escola Arrels | Sorteig lot de Sant Jordi!
Els i les alumnes de sisè hem sortejat aquest matí el número de Sant Jordi. El número guanyador ha estat el :4168 venut per l'Aroa Veguilla. Així que el afortunat/da pot passar a recollir el lot guanyador fins el dia 5 de Maig a l'escola. Moltes gràcies a tots els que heu participat!
sorteig, sant jordi, colonies,
post-template-default,single,single-post,postid-18044,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

21 Abr Sorteig lot de Sant Jordi

Els i les alumnes de sisè hem sortejat aquest matí el número de Sant Jordi. El número guanyador ha estat el :4168 venut per l’Aroa Veguilla. Així que el afortunat/da pot passar a recollir el lot guanyador fins el dia 5 de Maig a l’escola.
Moltes gràcies a tots els que heu participat!