Escola Arrels | La nostra escola
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15042,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

La nostra escola

ESCOLA D’EDUCACIÓ VIVA I ACTIVA

A l’escola Arrels el dia a dia es concreta en activitats d’aprenentatge  lliures i dirigides.

Les activitats lliures afavoreixen l’expansió de totes les intel·ligències de l’infant i es desenvolupen en els diferents  ambients d’aprenentage de lliure circulació. Aquests espais permeten als infants adquirir seguretat a la vegada que  potencien l’esperit investigador on els nens i les nenes són els protagonistes del seu propi aprenentatge.

Les activitats dirigides es concreten en les diferents àrees del currículum, tallers i projectes. D’aquesta manera oferim als infants l’aprenentage a través del descobriment, la presa de decisions i el treball cooperatiu, tot mitjançant grups d’infants més reduïts.

Totes les activitats es planifiquen a partir del currículum del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

TRETS D’IDENTITAT

• Les assamblees d’aula,  espais de diàleg amb el grup classe
  • L’impuls de la lectura
  • L‘escola oberta a la participació de les famílies a través de tallers, delegats, entrada relaxada, comissions,…
  • Les entrades relaxades, que permeten una acollida inicial personalitzada i un espai compartit de lectura
  • Els projectes interdisciplinaris
  • L’anglès des dels 5 anys
  • L’atenció individualitzada de l’infant

PROJECTE DE COMUNITATS

El treball en comunitats d’alumnes és un tipus d’organització en la que en un grup classe hi ha alumnes de diferents edats. Pensem que aquest tipus d’organització afavoreix  la construcció de sabers, creant un feedback que enriqueix i estimula l’aprenentatge i la cooperació.

Vols més informació sobre el nostre projecte educatiu? Desacarrega't el document!