Escola Arrels | Les famílies
page-template-default,page,page-id-16452,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

Les famílies

La participació i implicació de les famílies a la nostra escola és una de les claus perquè els nens i nenes visquin plenament el seu procés de creixement.

TALLERS

La participació de les famílies en els tallers artístics dóna la oportunitat deque els infants vegin la col·laboració entre el seu món més proper: la família i l’escola.

ENTRADES RELAXADES

Les famílies tenen l’oportunitat d’acompanyar els seus fills a l’inici de la jornada escolar a l’aula, disposant d’un espai de lectura compartida entre nens/es, pares/mares i mestres.

DELEGATS FAMÍLIES

Aquesta iniciativa afavoreix la comunicació entre l’equip docent i les famílies i és un gran motor de l’escola, ja que en aquestes trobades sorgeixen moltes idees i iniciatives conjuntes.

JORNADES DE FAMÍLIES

Tota la comunitat educativa treballem conjuntament per una escola millor. En aquestes jornades es realitzen diverses activitats en funció de les necessitats del moment i poden ser: folrar llibres per la biblioteca, pintar, decorar, muntar mobles, hort…

Vols més informació sobre el nostre projecte educatiu? Desacarrega't el document!