Escola Arrels | SERVEI D’ACOLLIDA
21914
page-template-default,page,page-id-21914,page-child,parent-pageid-20911,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

SERVEI D’ACOLLIDA

L’AFA posa a disposició de les famílies el servei d’acollida matinal per a vetllar per una millor conciliació laboral des del dimecres, 6 de setembre i fins l’últim dia de curs (excepte pels alumnes d’EI3 que s’iniciarà un cop s’acabi el període d’adaptació) .

Per a poder fer ús del servei d’acollida amb descompte cal ser família sòcia de l’AFA, el cost de la quota són 20€ anuals.

El servei d’acollida es presenta en dues franges i tarifes* per a famílies sòcies de l’AFA d’ús fix:

• De 7:30 a 9:00 cost de 40€/mes.
  • De 8:15 a 9:00 cost de 28€/mes

La quota fixa del/de la segon/a germà/ana té un descompte de 2€ mensuals.

El preu per a famílies sòcies de l’AFA d’ús esporàdic és de:

• De 7:30 a 9:00 cost de 5€*/dia.
  • De 8:15 a 9:00 cost de 4€*/dia

El preu per a famílies no sòcies de l’AFA d’ús esporàdic és de:

• De 7:30 a 9:00 cost de 9€*/dia.

La modalitat d’ús esporàdic s’haurà d’abonar en efectiu al mateix moment.

L’acollida és un espai on els infants tenen accés a diferents propostes tot fent un joc lliure, sense directrius específiques. A la vegada que tenen temps per esmorzar, duent el menjar de casa.

* Aquestes tarifes podrien patir modificacions en el supòsit de no arribar a un mínim d’infants inscrits.

L’AFA també oferta l’acollida de tardes, el Casalet, durant el període de jornada intensiva al juny cobrint l’horari de 15h a 17h.

Gestió del servei d’acollida:

Aquest servei està externalitzat amb l’empresa Sensación Activa.

Caldrà seguir totes les indicacions per poder fer la fitxa de l’infant i triar l’opció desitjada:

• La inscripció es farà a través d’aquest formulari online:
    Playoff (playoffinformatica.com).
  • Un cop validada la inscripció la família rebrà un correu de benvinguda.

Per a qualsevol dubte o consulta podreu contactar amb la Cristina de Secretaria i administració:
info@sensacionactiva.com