Escola Arrels | A LA COMUNITAT DE GRANS I SÈNIORS TAMBÉ TREBALLEM PER RACONS
En la comunitat de grans i sèniors treballem per racons, és a dir, tenim diferents espais a l’aula on els nostres alumnes poden accedir a una gran varietat de propostes de diferents tipus, tant individualment com per petits grups. Els racons dels que disposem a l’aula són: - INVENTEM - CREEM - ORDINADOR - PENSEM - CALCULEM - EXPLIQUEM Es tracta d’una metodologia de treball creativa i flexible.
grans, seniors,racons
post-template-default,single,single-post,postid-18669,single-format-gallery,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

04 Dic A LA COMUNITAT DE GRANS I SÈNIORS TREBALLEM PER RACONS

Els racons dels que disposem a l’aula són:

• INVENTEM
  • CREEM
  • ORDINADOR
  • PENSEM
  • CALCULEM
  • EXPLIQUEM

Es tracta d’una metodologia de treball creativa i flexible.

Tags:
, ,