Escola Arrels | APILO
Els alumnes de cinquè van fer un experiment molt divertit creant electricitat amb l'ajuda d'una llimona. Aquest experiment forma part del projecte Apilo del que formem part. Si som els guanyadors del concurs aconseguirem el premi de 2500 euros per invertir en material escolar. La nostra escola és centre recolector de piles així que animem a totes les famílies a portar les piles gastades al contenidor que es troba davant de consergeria. A tots els membres de l'Escola Arrels ens agrada ajudar al medi ambient! ens ajudeu?
Apilo
post-template-default,single,single-post,postid-17951,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

28 Feb APILO

Els alumnes de cinquè van fer un experiment molt divertit creant electricitat amb l’ajuda d’una llimona.  Aquest experiment forma part del projecte Apilo del que formem part.  Si som els guanyadors del concurs aconseguirem el premi de 2500 euros per invertir en material escolar.

A tots els membres de l’Escola Arrels ens agrada ajudar al medi ambient! ens ajudeu?

Tags: