Escola Arrels | ELS 30 MINUTS DE LECTURA
Els alumnes de la Comunitat de Grans i Cicle Superior fem la lectura diària dels 30 minuts de manera divertida i diferent cada dia. Dos dies a la setmana fem la lectura silenciosa, on treballem el gust per la lectura, escollint nosaltres mateixos el llibre i en un espai on les famílies es poden quedar per fer la lectura junts. Una altra sessió treballem la lectura guiada, amb la PDI i fem la lectura de diferents textos de diversa tipologia textual. I les dues altres sessions es fa la lectura i el treball d’un àlbum il·lustrat i la lectura en veu alta d’un llibre per capítols.
grans, seniors, 30' de lectura
post-template-default,single,single-post,postid-18849,single-format-gallery,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

01 Feb ELS 30 MINUTS DE LECTURA

Dos dies a la setmana fem la lectura silenciosa, on treballem el gust per la lectura, escollint nosaltres mateixos  el llibre i en un espai on les famílies es poden quedar per fer la lectura junts.