Escola Arrels | ELS CACTUS ESTUDIEM EL TELÈGRAF.
A la classe dels Cactus aquest trimestre hem fet el projecte dels INVENTS. Entre d'altres coses hem estudiat el Telégraf. El Pablo i el seu pare (Guillermo) han construït un a casa seva i l'han compartit amb tots/es nosaltres. Ha estat una experiència molt interessant comunicar-nos amb el codi Morse i ens ha agradat molt. MOLTES GRÀCIES A TOTS DOS!!!
CACTUS, ESCOLA ARRELS, PROJECTES, INVENTS, TELÈGRAF, MORSE,
19215
post-template-default,single,single-post,postid-19215,single-format-video,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

12 Abr ELS CACTUS ESTUDIEM EL TELÈGRAF.

A la classe dels Cactus aquest trimestre hem fet el projecte dels INVENTS. Entre d’altres coses hem estudiat el Telégraf. El Pablo i el seu pare (Guillermo) han construït un a casa seva i l’han compartit amb tots/es nosaltres. Ha estat una experiència molt interessant comunicar-nos amb el codi Morse i ens ha agradat molt. A més a més ens han preparat aquest vídeo amb el recull de fotos del dia.  MOLTES GRÀCIES A TOTS DOS!!!