Escola Arrels | EMOCIONA'T
Aquest trimestre a l’escola volem sentir-nos més vius que mai, percebent el nostre entorn amb tots els nostres sentits i emocions. Per això en els tallers del divendres els nens i nenes de l’escola estem treballant les emocions juntament amb l’art. De manera que en aquests tallers mitjançant diferents tècniques artístiques (estampació amb pintura, collage, ceres, plastilina, aquarel·les...) estem expressant diverses emocions. Aquests tallers ens estan ajudant a desenvolupar la intel·ligència emocional, que com diu J. Freedman la intel·ligència emocional és una forma de reconèixer, entendre i escollir com pensem, sentim i actuem. Construeix tant les nostres interaccions amb altres persones com el nostre autoconeixement. Defineix com i perquè aprenem; ens permet establir prioritats; determina la majoria de les nostres accions diàries i; determina fins a un 80% l’èxit en les nostres vides. Aquí deixem un recull de frases que han dit els infants durant els tallers “Estic alegre quan em trobo amb els amics” “ A mi em fa fastig el bròquil” “ Em fa enfadar que no m’escoltin” “ Tinc por als monstres i a la foscor” “ Estic trist quan la meva mare em renya” Com més oberts estiguem als nostres propis sentiments, millor podrem llegir els dels altres. Daniel Goleman.
tallers, art, música, emocions
19205
post-template-default,single,single-post,postid-19205,single-format-gallery,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

03 Abr EMOCIONA’T

Aquest trimestre a l’escola volem sentir-nos més vius que mai, percebent el nostre entorn amb tots els nostres sentits i emocions. Per això en els tallers del divendres els nens i nenes de l’escola estem treballant les emocions juntament amb l’art. De manera que en aquests tallers mitjançant diferents tècniques artístiques (estampació amb pintura, collage, ceres, plastilina, aquarel·les…) estem expressant diverses emocions.

Aquests tallers ens estan ajudant a desenvolupar la intel·ligència emocional, que com diu J. Freedman la intel·ligència emocional és una forma de reconèixer, entendre i escollir com pensem, sentim i actuem. Construeix tant les nostres interaccions amb altres persones com el nostre autoconeixement. Defineix com i  perquè aprenem; ens permet establir prioritats; determina la majoria de les nostres accions diàries i; determina fins a un 80% l’èxit en les nostres vides.

Aquí deixem un recull de frases que han dit els infants durant els tallers

“Estic alegre quan em trobo amb els amics”

“ A mi em fa fastig el bròquil”

“ Em fa enfadar que no m’escoltin”