Escola Arrels | L'escola Arrels participa a unes jornades sobre educació lliure a Sòria.
Els dies 6 i 7 de maig, tres mestres de l'escola han participat a les "V Jornadas Papoula" d'educació lliure 2016 celebrades a Sòria,centrades aquest any en experiències d'escoles públiques que han incorporat pedagogies actives en el seu dia a dia.
educació viva i activa, escola arrels, soria
post-template-default,single,single-post,postid-17263,single-format-gallery,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

07 May L’escola Arrels participa a unes jornades sobre educació lliure a Sòria.

Els dies 6 i 7 de maig, tres mestres de l’escola han participat a les «V Jornadas Papoula» d’educació lliure 2016 celebrades a Sòria,centrades aquest any en experiències d’escoles públiques  que han incorporat pedagogies actives en el seu dia a dia.