Escola Arrels | L'HORT DE L'ESCOLA ARRELS
Això ja fa olor de vacances! Demà dimarts serà l’últim dia de mercat del nostre hortet. En una assemblea de delegats/es es va decidir seguir donant part dels beneficis als Pallapupas. Volem agrair l’ajuda rebuda de moltes famílies, especialment la del Sebas, un avi que ens ha vingut a ajudar els dimecres amb molt d’amor i paciència!
Hort, Escola Arrels, Escola Viva, Comunitats, Benèfic
20501
post-template-default,single,single-post,postid-20501,single-format-gallery,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

17 Jun L’HORT DE L’ESCOLA ARRELS