Escola Arrels | PREMIS JOAN MAÑÉ I GUILLAUMES
Aquests dies a la Comunitat de Mitjans hem estat treballant de valent per presentar les nostres produccions al Certamen Literari Joan Mañé i Guillaumes. Aquests premis els organitza el Grup d’Estudis Rapitencs i és un dels actes de la Festa del Most. L’any passat es va celebrar la XXVIII edició i s’hi van presentar més de 900 treballs, amb participants des d’Educació Infantil fins a adults i de tot Catalunya. Uns quants alumnes de la nostra escola van guanyar-ne algun dels premis, a veure si aquest any tenim la mateixa sort!
comunitat de mitjans, premis, llengua
post-template-default,single,single-post,postid-18371,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

PREMIS JOAN MAÑÉ I GUILLAUMES

20 Oct PREMIS JOAN MAÑÉ I GUILLAUMES