Escola Arrels | Setmana del Projecte Interdisciplinari a la comunitat de grans!
Les classes de la comunitat de grans ens hem sumat a la setmana Europea de Prevenció de Residus i hem fet moltes activitats!!! Hem anat al moli del Foix, a la deixalleria, hem fet manualitats amb materials reciclats, hem controlat els residus que hem generat a l-escola, etc. Ha sigut una setmana molt interessant i ens hem quedat amb un missatge molt important Reduim, Reutilitzem, Reciclem, REACCIONEM!
RRR, reciclar, reduir, reutilitzar, setmana europea prevencio de residus, escola, arrels, reciclem
post-template-default,single,single-post,postid-17678,single-format-gallery,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

25 Nov Setmana del Projecte Interdisciplinari a la comunitat de grans!