Escola Arrels | Treballem le smatemàtiques!
A la comunitat de grans ens agrada molt treballar les matemàtiques amb problemes competèncials i material manipulatiu!! Aquí teniu un tastet de les activitats que hem fet avui! Els de quart hem experimentat per entendre molt be les fraccions. Els de cinquè i sisè hem treballat les àrees, perímetres i coordenades amb el plànol del municipi! Hem disfrutat i après molt!
matemàtiques, competencials, competències, problemes, aprenentatges, significatius, manipulatius, jocs, aprendre, escola, arrels, comunitat, grans
post-template-default,single,single-post,postid-17845,single-format-gallery,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive