Escola Arrels | VISITA DE L'ÒSCAR SARDÀ A L'ESCOLA
Ens ha vingut a visitar l'autor i il.lustrador Òscar Sardà. Ha compartit amb nosaltres com crea i dibuixa els seus personatges. Ens ha ensenyat com dibuixa diferents estils de personatges, alguns trucs per representar-los i ha mostrat la il.lustració del follet Oriol que tantes bones estones ens ha fet passar.
Escola Arrels, Òscar Sardà, Taller il.lustració
post-template-default,single,single-post,postid-17279,single-format-gallery,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

25 May VISITA DE L’ÒSCAR SARDÀ A L’ESCOLA

Ens ha vingut a visitar l’autor i il.lustrador Òscar Sardà. Ha compartit amb nosaltres com crea i dibuixa els seus personatges. Ens ha ensenyat com dibuixa diferents estils de personatges, alguns trucs per representar-los i ha mostrat la il.lustració del follet Oriol que tantes bones estones ens ha fet passar.