Escola Arrels | XXIX PREMIS LITERARIS JOAN MAÑÉ GUILLAUMES 2017
Enguany, l’escola a tornat a participar al concurs literari Joan Mañé Guillaumes. Els alumnes de 3r fins a 6è han elaborat un text en prosa de temàtica lliure i alguns, l’han acompanyat d’un dibuix. Els escrits es presenten sota un pseudònim escollit per cada nen/a amb la finalitat de no revelar la seva identitat. Podreu veure i llegir les obres guanyadores a partir de l’11 de novembre al Centre de Recursos (CCRR) dels Monjos.
premis literaris
18389
post-template-default,single,single-post,postid-18389,single-format-gallery,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

26 Oct XXIX PREMIS LITERARIS JOAN MAÑÉ GUILLAUMES 2017