Escola Arrels | AMBIENTS
post-template-default,single,single-post,postid-21715,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

AMBIENTS

18 Nov AMBIENTS

els ambients a la nostra escola…

A l’escola tenim llibertat per triar a quin ambient volem anar segons els interessos de cada dia, d’aquesta manera fem l’activitat amb molt de gust i es pot notar en els nostres resultats. Aquests dies a cooking hem preparat una deliciosa macedònia, ben fresca i saludable!

Al mes de novembre, els petits del centre, de CP’S i CM’S, també hem començat a fer-ho de manera més lliure després d’una petita adaptació on hem pogut conèixer els diferents espais amb el grup-classe per familiaritzar- nos amb els espais i poder decidir amb més seguretat on anar.

Definitivament, ho passem molt bé!