Escola Arrels | EL PROJECTE DE LA CLASSE DE LES DÀLIES
LA CLASSE DE LES DÀLIES ESTEM TREBALLANT EL PROJECTE D’UN ARTISTA MOLT CONEGUT: JOAN MIRÓ! A l’Escola Arrels estem fent els tallers d’en Joan Miró,i a la classe de les Dàlies hem decidit treballar-lo com a projecte! Es va fer una votació per a l’elecció del tema, i tot seguit van sorgir alguns dubtes sobre l’artista: Com feia els quadres? quins colors utilitzava?, estaba viu o mort?, perquè feia aquest tipus de dibuixos?… Estem fent activitats molt divertides i, a partir del material portat per les families, hem elaborat el racó del projecte!
comunitats de petits, classe de les Dàlies, projecte, Joan Miró
18529
post-template-default,single,single-post,postid-18529,single-format-gallery,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

17 Nov EL PROJECTE DE LA CLASSE DE LES DÀLIES

LA CLASSE DE LES DÀLIES ESTEM TREBALLANT EL PROJECTE D’UN ARTISTA MOLT CONEGUT:  JOAN MIRÓ!

A l’Escola Arrels estem fent els tallers d’en Joan Miró,i a la classe de les Dàlies hem decidit treballar-lo com a  projecte!

Com feia els quadres? quins colors utilitzava?, estava viu o mort?, perquè feia aquest tipus de dibuixos?…