Escola Arrels | EL PROJECTE DEL NOM
El “Projecte del Nom” és un treball que realitzen els alumnes de P3. Es tracta d’un recull d’activitats seqüenciades al llarg del curs on les nenes i els nens experimenten de manera progressiva amb les lletres del seu nom. Treballen amb diferents mètodes i materials per a reconèixer i saber escriure el seu propi nom i distingir-los dels noms dels seus companys/es.
comunitat de petits, projecte del nom, Escola Arrels, aprenem
post-template-default,single,single-post,postid-18731,single-format-gallery,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

11 Ene EL PROJECTE DEL NOM