Escola Arrels | EL PROJECTE DELS CACTUS
Aquest primer trimestre hem realitzat el projecte del CACTUS, ha estat molt interessant, ja que degut al nom de la nostra classe ens ha picat la curiositat... Hem aportat tot tipus de Cactus, els hem mirat, analitzat, hem buscat semblances i diferències, ens hem preguntat com serien els Cactus més grans del món, hem provat el fruits que fan... FINS I TOT HEM DESCOBERT CACTUS QUE CUREN LA PELL!! L'ALOEVERA!! Ho hem recollit tot a un mapa conceptual i finalment hem fet una maqueta d'un Cactus per recollir l'informació. Ha estat una experiència molt divertida... Ara a descansar els Nadals i a veure quin projecte ens porta el següent trimestre!!!
Escola Arrels, Cactus, Comunitat de petits, Projectes
post-template-default,single,single-post,postid-17772,single-format-gallery,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

21 Dic EL PROJECTE DELS CACTUS

Aquest primer trimestre hem realitzat el projecte del CACTUS, ha estat molt interessant, ja que degut al nom de la nostra classe ens ha picat la curiositat… Hem aportat tot tipus de Cactus, els hem mirat, analitzat, hem buscat semblances i diferències, ens hem preguntat com serien els Cactus més grans del món, hem provat el fruits que fan… FINS I TOT HEM DESCOBERT CACTUS QUE CUREN LA PELL!! L’ALOEVERA!!

Ho hem recollit tot a un mapa conceptual i finalment hem fet una maqueta d’un Cactus per recollir l’informació.

Ha estat una experiència molt divertida… Ara a descansar els Nadals i a veure quin projecte ens porta el següent trimestre!!!