Escola Arrels | HEM ANAT D'EXCURSIÓ TOTA L'ESCOLA!!
El passat divendres vam anar tots els nens i nenes de l'escola d'excursió! Vam anar a passar el dia a Coma-Ruga. Allà hi havia uns monitors i monitores molt divertits que ens van fer passar una bona estona! Els petits vam fer jocs al riuet, els mitjans jocs cooperatius i els grans kayak i padel surf!! Vam passar un gran dia!!!
escola, arrels, excursio, monjos, escola,
post-template-default,single,single-post,postid-18102,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

24 May HEM ANAT D’EXCURSIÓ TOTA L’ESCOLA!!!

El passat divendres vam anar tots els nens i nenes de l’escola d’excursió! Vam anar a passar el dia a Coma-Ruga. Allà hi havia uns monitors i monitores molt divertits que ens van fer passar una bona estona! Els petits vam fer jocs al riuet, els mitjans jocs cooperatius i els grans kayak i padel surf!!

Vam passar un gran dia!!!