Escola Arrels | Condicions extraescolars
21953
page-template-default,page,page-id-21953,page-child,parent-pageid-21218,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

Condicions extraescolars

Des de l’AFA es treballa per oferir unes activitats extraescolars de qualitat, gestionades a través de l’empresa Sensación Activa, garantint un servei òptim i una experiència segura i efectiva. Així doncs, és necessari un compromís per ambdues parts, AFA i famílies, i el compliment d’una sèrie de condicions i acords que seran signats per les famílies en el moment de la matriculació dels infants.
A continuació, es comparteixen els punts de les condicions:

1. Consentiment per a la participació: Els pares, mares o tutors/es han de donar el seu consentiment explícit perquè el seu infant participi en l’activitat extraescolar. Això pot incloure l’autorització perquè l’estudiant assisteixi a les sessions regulars i als esdeveniments especials relacionats amb l’activitat.
  2. Compromís d’assistència i puntualitat: Els pares, mares o tutors/es han de comprometre’s a garantir que el seu infant assisteixi regularment a les sessions programades i arribi a temps. També han de notificar als organitzadors si l’estudiant no pot assistir a causa de malaltia o altres motius.
  3. Compliment de normes i regulacions: Els pares, mares o tutors/es i els estudiants han d’acceptar respectar totes les normes i regulacions establertes per l’organització que supervisa l’activitat.
  4. Pagament de tarifes o quotes: L’activitat requereix d’inici un mínim compromís de 3 mesos, és a dir participar en l’activitat durant tot el primer trimestre. Si l’infant desitja abandonar l’activitat caldrà avisar a l’AFA enviant un correu electrònic a l’adreça afa.escola.arrels.monjos@outlook.es abans del dia 15 de l’últim mes. El cobrament de cada activitat es farà a l’inici de mes, entre els dies 5 i 10.
  5. Autorització mèdica i d’emergència: Els pares, mares o tutors/es han de proporcionar informació mèdica rellevant i autoritzar els organitzadors de l’activitat a prendre mesures mèdiques d’emergència si és necessari.
  6. Autorització per a l’ús d’imatges: Els pares, mares o tutors/es donen el seu consentiment perquè s’utilitzin fotografies o vídeos del seu fill durant l’activitat, per exemple, amb finalitats promocionals o de documentació.
  7. Responsabilitat per pertinences personals: Els pares, mares o tutors/es han de comprendre que l’organització no es fa responsable de la pèrdua o el dany de pertinences personals dels estudiants durant l’activitat.
  8. Comunicació i contacte: Els pares, mares o tutors/es han de proporcionar informació de contacte actualitzada i estar disponibles per a la comunicació amb els organitzadors de l’activitat en cas d’emergència o per rebre informació important.
  9. Retirada de l’activitat: Si els pares, mares o tutors/es decideixen retirar el seu fill de l’activitat abans de la seva finalització, estan subjectes a les polítiques de pagament del punt 4.