Escola Arrels | L'UNIVERS A LA CLASSE DE LES DÀLIES
A la classe de les Dàlies hem treballat el projecte de l’ Univers! Vam començar portant contes i material relacionat amb l’univers i el vam explicar als companys. Després crearem el racó del projecte! L’activitat inicial fou: "Com ens imaginem l’espai?" Hem treballat el Sistema Solar! Fent una petita reproducció amb pilotes i veient que els planetes tenen forma d'esfera.
Escola Arrels, Comunitat de petits, classe de les Dàlies, Sistema Solar, Infantil, Univers, Experiment
post-template-default,single,single-post,postid-17043,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

06 Abr L’UNIVERS A LA CLASSE DE LES DÀLIES

A la classe de les Dàlies hem treballat el  projecte de l’ Univers!

Vam començar  portant contes i material relacionat amb l’univers i el vam explicar als companys.

Després crearem el racó del projecte!

L’activitat inicial fou: «Com ens imaginem l’espai?»

Hem treballat el Sistema Solar! Fent una petita reproducció amb pilotes i veient que els planetes tenen forma d’esfera.