Escola Arrels | SETMANA EUROPEA DE PREVENCIÓ DE RESIDUS
A l'escola ens hem unit al projecte: "La setmana europea de la prevenció de residus". La Comunitat de Petits també ha fet moltes activitats per aprendre a tenir cura del nostre planeta! Vàrem començar fent una assemblea, visualitzant un teatre escrit i representat pels mestres de l'escola, fent un mural en 3D entre tota la comunitat. Ens vam deixar fascinar per l'Instrumentàrium de l'Artur, elaborant també el nostre instrument amb material reutilitzat, visualitzant vídeos, jugant a jocs interactius a la Pissarra Digital, anant d'excursió caminant al Molí del Foix (subvencionada per l'Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos), observant cada dia les deixalles, reflexionant, conversant... i finalment, exposant el que haviem après davant els companys més grans de l'escola. Cal que tot el que hem après... No es quedi només a l'escola!
Escola Arrels, Comunitat de petits, residus, reciclatge, reutilitzar
post-template-default,single,single-post,postid-17723,single-format-gallery,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

28 Nov SETMANA EUROPEA DE PREVENCIÓ DE RESIDUS

A l’escola ens hem unit al projecte: «La setmana europea de la prevenció de residus». La Comunitat de Petits també ha fet moltes activitats per aprendre a tenir cura del nostre planeta! Vàrem començar fent una assemblea, visualitzant un teatre escrit i representat pels mestres de l’escola, fent un mural en 3D entre tota la comunitat. Ens vam deixar fascinar per l’Instrumentàrium de l’Artur, elaborant també el nostre instrument amb material reutilitzat, visualitzant vídeos, jugant a jocs interactius a la Pissarra Digital, anant d’excursió caminant al Molí del Foix (subvencionada per l’Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos), observant cada dia les deixalles, reflexionant, conversant… i finalment, exposant el que haviem après davant els companys més grans de l’escola. Cal que tot el que hem après… No es quedi només a l’escola!