Escola Arrels | Cooperaguau
Aquest curs els alumnes de 5é han estat treballant molt a un projecte emprenedor, el qual ha consistit en la creació d'una cooperativa. No obstant això, per aconseguir-ho, han hagut de dur a terme tots els processos i tràmits necessaris. Algunes de les tasques realitzades són: conéixer els estatuts, anar a l'ajuntament per demanar un CIF, distribuir funcions i càrrecs (president, secretari, tresorer...), crear la imatge de la cooperativa, han rebut xerrades de formació, elaboració d'un estudi de mercat mitjançant entrevistes al carrer... A més a més, com a resultat final s'han fabricat cinc productes: clauers, pots aromàtics, joiers, pots de vidre de decoració i punts de lectura. Aquest diumenge 3 de juny, el grup d'alumnes ha estat al mercat de Santa Margarida i els Monjos amb els seus productes! Part dels beneficis es destinen per col·laborar amb el CAAD (centre d'acollida d'animals de companyia). Finalment, cal destacar que tot aquest procés s'ha portat a terme de forma democràtica i cooperativa. El grup s'ha esforçat, involucrat moltíssim per aconseguir-ho! I podeu seguir-los al blog que han creat: http://cooperaguau.blogspot.com/ Aquí us deixem un vídeo resum!
5è,cooperaguau
19547
post-template-default,single,single-post,postid-19547,single-format-video,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

06 Jun COOPERAGUAU

Aquest curs els alumnes de 5é han estat treballant molt a un projecte emprenedor, el qual ha consistit en la creació d’una cooperativa.

No obstant això, per aconseguir-ho, han hagut de dur a terme tots els processos i tràmits necessaris. Algunes de les tasques realitzades són: conéixer els estatuts, anar a l’ajuntament per demanar un CIF, distribuir funcions i càrrecs (president, secretari, tresorer…), crear la imatge de la cooperativa, han rebut xerrades de formació, elaboració d’un estudi de mercat mitjançant entrevistes al carrer…

A més a més, com a resultat final s’han fabricat cinc productes: clauers, pots aromàtics, joiers, pots de vidre de decoració i punts de lectura.

Aquest diumenge 3 de juny, el grup d’alumnes ha estat al mercat de Santa Margarida i els Monjos amb els seus productes!  Part dels beneficis es destinen per col·laborar amb el CAAD (centre d’acollida d’animals de companyia).

Finalment, cal destacar que tot aquest procés s’ha portat a terme de forma democràtica i cooperativa. El grup s’ha esforçat, involucrat moltíssim per aconseguir-ho! I podeu seguir-los al blog que han creat: http://cooperaguau.blogspot.com/

Aquí us deixem un vídeo resum!

Tags:
,